2008. május 30., péntek

Előnézetek

Az interaktivitás jegyében kísérleti jelleggel feltettem a blogra a Snap Shot programot. Ez lehetővé teszi, hogy a linkek fölé mozgatva az egeret megtekintsük a belinkelt honlap előzetes (kicsinyített, de nagyítható) nézetét, blogok esetén a legfrissebb bejegyzések elejét, illetve a fényképeket (a videókat és az mp3-akat le is játssza, de ilyenből egyelőre meglehetősen keveset linkeltünk be). E lehetőséget azok a kis fekete izék jelölik, amelyektől most úgy néz ki a blog, mintha kullancsok szaladgálnának rajta.

Örülnénk a visszajelzéseknek, hogy hasznosnak találtatik-e ez a funkció, vagy a Kedves Olvasók megvannak e nélkül is. A külalak még módosítható, a kis kullancsok elméletben el is tüntethetőek, sőt elméletben az is megválasztható, melyik linknél jelenjen meg ilyen (bár az előbb egy ilyennel sikerült hosszabb időre kilőnöm a teljes programot). Addig is, akinek nem tetszik, a megjelenő előnézetben kiiktathatja (de úgy láttam, visszaállítani csak a sütik törlésével lehetett).

4 megjegyzés:

Végh Zsuzsanna írta...

Hát, még pontosan nem látom az előnyét a kullancsoknak, de még lehet, rájövök:)

ui.: már tűkön ülve várom a rodoszi beszámolót!

deliwiel írta...

Gondolom inkább a képek, meg mp3 esetében lesz ez hasznos, mert a megjegyzések szövege nem nagyon látszik az előzetes ablakban, csak magának az oldalnak a struktúrája.

Simon Zsolt írta...

Igen, a megjegyzések esetén nem túl hasznos (én le is akartam onnan szedni, egyelőre nem sikerült), de pl. én azt szeretem benne, hogy a belinkelt blogok legújabb bejegyzéseit mutatja meg, meg sokszor hasznos tud lenni a belinkelt oldalaknál az előnézet annak eldöntésében, érdemes-e oda továbblépni. Még gondolkodunk a program sorsán.

Névtelen írta...

Nekem tetszik az ötlet, szerintem maradhat.