2008. október 29., szerda

Aramazd - mégegyszer

Múltkor említettem az Aramazd című folyóiratot, s sajnálkoztam, hogy csak a Stabiban van meg. Nos, minthogy ma feljebb vetettem a tekintetem a müncheni tanszéki könyvtárban az Anatolia Antiqua folyóiratnál, észrevettem, hogy nálunk is… Sajnos még csak az 1 (2006) kötet (tehát nem az, amiről múltkor beszéltem), de ezek szerint jön. Viszont azért van egy-két érdekes tanulmány ebben is, mint például:

A. Kosyan: Arnuwandas I in the East.
N. Harutyunyan: Different Weapons in Urartian Cuneiform Inscriptions.
H. Avetisyan – W. Allinger-Csollich: The Fortress of Aramus. Preliminary Report of Excavations in 2004 and 2005.
A. Çılıngıroğlu: An Urartian Fortress in Front of Mount Eiduru: Ayanis.
V. Sevin: A Comment on the so-called Urartian Capital City of Toprak Kale
Y. Grekyan: The Will of Menua and the Gods of Urartu.
A. Movsisyan: Die sogenannte „Erimena Tafel”.

és egy recenzió U. Seidl Bronzekunst Urartus c. könyvéről. Azoknak, akik hadilábon állnak a némettel meg az angollal, vannak örmény nyelvű absztraktok :-)))

Nincsenek megjegyzések: