2010. augusztus 25., szerda

MTA Sasakawa-ösztöndíj

A Magyar Tudományos Akadémia - Sasakawa Young Leaders Fellowship Fund (Fiatal Vezetők Ösztöndíja Alapítvány) pályázatot hirdetett diplomás fiataloknak társadalomtudományi továbbképzési ösztöndíj elnyerésére.

A Kuratórium előnyben részesíti a nemzetközi beágyazottságú, korunk aktuális társadalmi és gazdasági problémáinak megoldását célzó kutatásokat.

Pályázatot nyújthatnak be társadalomtudományi diplomával és nyelvvizsgával rendelkező 35 év alatti szakemberek. Az elnyerhető ösztöndíj időtartama 10 hónap. A továbbképzési ösztöndíj nyertesei 2011. január 1-től akadémiai vagy egyetemi kutatóhelyen (Budapesti Corvinus Egyetem, Debreceni Egyetem, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pécsi Tudományegyetem, Szegedi Tudományegyetem), témavezető irányításával végzik munkájukat.

Az ösztöndíj havi összege nettó 100.000 Ft. Az Alapítvány az ösztöndíjak odaítélésével munkaviszonyt nem létesít. Az Alapítvány által nyújtott összeg adómentes.

A Sasakawa ösztöndíjjal egyidejűleg teljes munkaidős munkaviszony illetve egyéb ösztöndíjas jogviszony nem tartható fenn.

A pályázatok benyújtási határideje: 2010. október 1.

Bővebb információ itten.

Nincsenek megjegyzések: